fredag 25 september 2009

Full rulle på Ungdomsförbundet

Hjälp, tiden går så fort när man har roligt!

Röda Korset har inlett ett spännande arbete kring det goda ledarskapet i vår organisation. Igår fick jag äran att diskutera, fundera och reflektera kring vad det är tillsammans med ett gäng med härliga, intressanta och oerhört erfarna personer. Vad tycker du är det goda ledarskapet för Ungdomsförbundet?

Idag ska jag tillsammans med Lotten Nimar från förbundsstyrelsen (vi har nya foton som min bror har tagit, kolla in!) delta på Svenska Röda Korsets styrelses första möte för hösten. Det ska bli jättekul och intressant!

I helgen deltar jag på Region Östs regionträff i Stockholm medan Karin Ander och Louise Berg håller i Region Syds träff nere i Malmö.

Hoppas att du får en lika rolig helg som jag!

1 kommentar: