onsdag 7 oktober 2009

Kul med Göteborgs styrelse igår och idag Uppsala!


Med hällregnet utanför fönstret spenderade jag kvällen med RKUF Göteborg på nya regionkontoret vid Järntorget. Föreningen har en riktigt go' styrelse och en massa bra verksamhet. Efter mötet hälsade jag och Ami, som är ordförande, på hos den internationella gruppen och pratade organisationsstruktur.

Från vänster till höger ser ni Svante (som också sitter i förbundsstyrelsen), Maja (också sammankallande för representantskapet), Karin, Mikael och Ami.

De gillade Maltesers. Det var tur för annars hade jag varit på min tionde påse...

Om fem minuter ska jag träffa Therese som är ordförande för RKUF Uppsala och sen är det häng med hela Uppsalastyrelsen!

Uppsala har precis blivit 300 medlemmar och det ska vi fira med tårta idag. Bra jobbat, det är ni värda!

2 kommentarer:

  1. Karin, Gbg-styrelsen7 oktober 2009 kl. 20:10

    Tack för ett trevligt Göteborgsbesök igår! Superkul att diskutera med dig och nu har iaf jag fått ett nytt favoritgodis!

    SvaraRadera
  2. Hej Karin!

    Det var jätteroligt att få träffa dig för första gången också - jag ska försöka komma ihåg att ta med mig fler påsar åt dig ;)

    Kram från Martina

    SvaraRadera