tisdag 6 oktober 2009

Till Göteborg för föreningsbesök!

Om några timmar bär det av från Malmö till Göteborg! Jag ska nämligen träffa ordförande Ami och styrelsen för Ungdomsförbundets lokalförening i Göteborg ikväll. Det ska bli jättekul!

Under året som kommer är mitt mål att träffa alla lokalföreningars styrelser och ordföranden. Anledningen till att jag vill resa runt och träffa er som är aktiva är för att vi ska lära känna varandra, att ni ska få ett ansikte på mig och få prata om framtiden och bolla idéer. Om du har förslag på när jag ska komma till just din lokalförening, kontakta mig!

I helgen var jag på möte i Köpenhamn hos det danska ungdomsförbundet. Danskarna är riktigt bra på att få sponsring till sina projekt vilket denna helg hade resulterat i 1 300 påsar (!) med Maltesers som hade bäst-före-datum i söndags. Eftersom jag gillar choklad och den behövdes konsumeras släpade jag hem både nya kunskaper och 60 påsar till Malmö.

Ett gäng påsar följer med till Göteborg, några till föreningen och ett gäng till Lisa-Linnéa i förbundsstyrelsen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar