torsdag 5 november 2009

Resfeber, ett tråkigt SJ-tåg och en hel del grejer att göra

Ja, kära vänner.

Just nu sitter jag på tåget på väg hem efter vad som känns som ett två veckors långt möte. Det har varit full rulle sedan 23 oktober och ikväll ska jag äntligen få träffa min älskade Christian igen!

På söndag bär det av till Malawi tillsammans med Värva en kompis-vinnaren Lisa Moen och efter en vecka där ska jag fortsätta för att hänga med Bengt Westerberg och den svenska delegationen till generalförsamlingen som i år hålls i Nairobi, Kenya.

Även om det är roliga äventyr från morgon till kväll känns det bra att få en liten paus hemma i underbara Malmö.

Idag åkte också Lisa-Linnéa från förbundsstyrelsen till Nepal för att skriva sin sista uppsats innan hon är färdigutbildad lärare! På nästa styrelsemöte ska hon Skyjpa in för att kunna fatta beslut om budget och verksamhetsplan för 2010. Vi är så tekniskt utvecklade i Ungdomsförbundet asså!

Eftersom jag inte vet hur mycket internet jag har nästa vecka så bjuds ni på något helt annat: Nästa vecka inleder jag en liten förbundsstyrelsekavalkad här på bloggen - då ska ni få lära känna alla ledamöter lite bättre....

1 kommentar: